Střední průmyslová škola chemická Brno

Zobrazit recenze  ️🖊️ Napsat vlastní recenzi  🔍 Hledat jinou školu
U_libeňského_zámku,_gymnázium
commons.wikimedia.orgCC-BY-SA-3.0 – Ben Skála, Benfoto

 

   Jméno: Střední průmyslová škola chemická Brno

   Adresa: Vranovská 65 Brno 61400

   Typ školy: Veřejná

   Web: www.spschbr.cz

 

 

 

Střední průmyslová škola chemická Brno je první školou v Jihomoravském kraji, která získala certifikát managementu kvality podle mezinárodní normy ISO 9001. Absolventi mají možnost získat mezinárodní certifikát společnosti IES. V roce 2003 se škola se umístila na druhém místě programu Správná praxe, vyhodnocení proběhlo za přítomnosti ministra MPSV ČR. Vybavení školy si můžete prohlédnout na fotografiích dostupných na stránkách školy – nechybí samozřejmě laboratoře výpočetní techniky, chemické laboratoře a učebny dalších odborných předmětů, knihovna, studovna, jazykové učebny, tělocvična a jídelna.

 

Délka studia: 4 roky – denní

Obory: 28-44-M/01 – Aplikovaná chemie, 29-42-M/01 – Analýza potravin, 78-42-M/05 – Přírodovědné lyceum

 

 

Kvalita výuky
3
Zázemí a vybavení
3
Vstřícnost školy
3
Stravování
3
Nálada a spolužáci
3
 yasr-loader

Recenze školy

Přidat recenzi

Vzhledem k GDPR nehodnoťte konkrétní učitele či osoby. E-mailová adresa nebude zveřejněna.
 

 
 

Vložené recenze

2 komentáře u „Střední průmyslová škola chemická Brno“

  1. Tato škola je podle mého názorů jedna z nejkvalitnějších škol v Brně. Může se rovnat i s gymnázii. Výuka je dosti kvalitní, aby připravila žáka na budoucí práci v oblasti chemie. Učitelé a kolektiv je na této škole výborný. Vybavení laboratoří pro odborné předměty je v dobré kvalitě.

    Odpovědět
  2. Tato škola se prezentuje jako velice prestižní škola, škola na úrovni, výběrová škola apod. Bohužel poslední dobou je opak pravdou. Peníze z příspěvků jdou místo do chemického vybavení do nových počítačů (ty staré jsou plně funkční – staré dva roky). Kvalita studia není úplně špatná, protože učitelé jsou opravdu skvělí (většina), ale vedení školy si usmyslelo, že místo více maturitních a odborných předmětů nám dají raději více hodin ekonomiky. Motivaci si ředitel představuje ve formě srovnávacích (známkovaných) testů z celého pololetí, který většině lidí pokazí výsledné hodnocení.

    Odpovědět