Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Soukromé gymnázium, SOŠ a JŠ Kunovice

Zobrazit recenze  ️🖊️ Napsat vlastní recenzi  🔍 Hledat jinou školu

škola

Jméno: Soukromé gymnázium, SOŠ a jazyková škola s právem SJZ, s.r.o.

Adresa: Osvobození 699, Kunovice, 68604

Typ školy: Soukromá

Web: https://stredni.cz/

 

Střední škola zahájila svou činnost již v roce 1991 na základě rozhodnutí vydaného Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy jako čtvrtá soukromá střední odborná škola v Československu. V roce 2007 rozšířila svou činnost o gymnázium a v roce 2008 zahájila svou činnost jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky. Vizí střední školy je v dlouhodobém horizontu poskytovat vzdělání na adekvátní úrovni státních a soukromých středních škol, zařadit se jako platný a plnohodnotný člen do českého středoškolského systému sítě středních škol, s důrazem na vyváženost spolupráce a soutěživosti, a to jak na úrovni národní, tak mezinárodní. Posláním střední školy není pouze zajišťování a uskutečňování vzdělávacích programů zaměřených na přípravu středoškolsky vzdělaných odborníků, ale také širší společenské poslání, koncentrovat, podporovat a rozvíjet regionální vzdělanostní, osvětovou a profesní spolupráci mezi různými aktéry občanské společnosti napříč věkovými, sociálními a etnickými skupinami.

 

Obory: 

Střední odborné vzdělání s maturitou: 

  • 79-41-K/41 Gymnázium
  • 18-20-M/01 Informační technologie
  • 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání

 

Délka studia: 

  • Čtyřleté studium
Kvalita výuky
2
Zázemí a vybavení
2
Vstřícnost školy
2
Stravování
2
Nálada a spolužáci
2
 yasr-loader

Recenze školy

Přidat recenzi

Vzhledem k GDPR nehodnoťte konkrétní učitele či osoby. E-mailová adresa nebude zveřejněna.
 

 
 

Vložené recenze

2 komentáře u „Soukromé gymnázium, SOŠ a JŠ Kunovice“

  1. Ač budova školy není z nejmodernějších, vyvažuje to nadstandardní vstřícnost pedagogů i vedení školy. Lze si domluvit konzultace i mimo vyhrazenou dobu. Velké množství učebního materiálu v elektronické podobě.

    Odpovědět
  2. Dlouho jsem přemýšlela, zda tuto zkušenost sdílet tímto způsobem, ale nakonec si myslím, že by se o takových problémech ve školském prostředí mělo mluvit.
    Na začátek bych také chtěla zmínit, že teď již nemám žádné informace o chodu této instituce a je zcela možné, že to, co jsem tam zažila já, byla pouze vyjímka a situace tam je nyní v pořádku.
    Také jsem si plně vědoma toho, že min. v době mého studia tam jsem nebyla ten „nejvzornější žák“, nicméně si stojím za tím, že jsem nikdy nevystupovala jakýmkoliv způsobem nevhodně.
    Zanedlouho tomu bude rok, co jsem naposledy navšívila tuto školu. Přestoupila jsem tam v 16ti letech z OA, odkud jsem odešla v pololetí kvůli šikaně a mému zhoršenému psychickému stavu. Moje obtíže se týkaly problémům s fungováním v kolektivu vrstevníků a tak jsme se v tu dobu dohodli s, nyní již, bývalou ředitelkou školy, že bych mohla po návštěvě a schválení pedagogicko psychologickou poradnou mít individuální studium. Já jsem navíc z Olomouce, takže pro mě bylo reálné dojíždět jednou týdně na konzultace s učiteli a zdálo se, že to takhle je v pořádku pro všechny strany. V poradně jsme se zároveň dozvěděli, že je tato škola doporučována jako ideální pro studenty se „speciálními potřebami“ a že tam měli a mají žáky na individuální studium běžně.
    V tu chvíli to pro mě byla taková „druhá šance“ na to mít relativně kvalitní vzdělání a zároveň pracovat na svém psychickém zdraví.
    Nicméně ne všem členům pedagogického sboru se to líbilo stejně, jako nám. Mám teď na mysli konkrétní osobu, kterou bych zde chtěla jmenovat, jde o doktorku KP, která na škole v té době učila (nejen?) angličinu a dějepis.
    V podstatě od začátku neskrývala nějakou nesympatii ke mně a vystupovala velmi autoritativně, s velkou dávkou pasivní agresivity. Je zde řada situací, které bych mohla zmínit (I když jsme se potkávaly ani ne jednou měsíčně). Nejedná se samozřejmě o žádný velký „přečin“, jinak bych to nejspíš řešila jinak a taky ne až v tento moment. Každopádně takovým příkladem chování doktorky P by mohla být situace, kdy jsem za ní přišla s prosbou o složení domluveného testu z AJ, po klasickém přemlouvání, ať si jdu sednout do třídy a mém odmítnutí nabídky, mě posadila ke stolu na chodbě, kde jsem měla test psát. Následně ke mně se zadáním přišla, bez váhání mi vzala tašku ze židle, otevřela ji a přikázala mi, ať tam vložím svůj telefon, beze slova jsem tak udělala a ona poté..také beze slova zmizela s mými věcmi do sousední místnosti.
    Jak už jsem zmínila, nedovolila bych si tvrdit, že tato situace je jakkoliv skandální,pouze se snažím nastavit obrázek o typickém jednání doktorky P.
    Nešlo zároveň jen o mé obavy z nečestného počínání doktorky, ani rodiče neměli ze situace dobrý pocit a z toho důvodu se můj otec rozhodl být přítomný na zkouškách s tímto kantorem.
    Před časem jsem také zaslechla, že nejsem jediná, která měla s touto osobou potíže, ale paní doktorka má údajně známé u majitele této instituce.. Nicméně toto určitě nepodávám jako fakt, je to možné a třeba ne:)
    Jinak tedy až na složitou spolupráci s tímto učitelem, jsem byla na škole spokojená.
    Situace se však změnila, když do vedení nastoupila nová a také nynější ředitelka mgr. JK.
    A od této části se bude jednat pouze o mé domněnky a pocity ze situace.
    Působí to na mě tak, že magistra K chtěla dát upadající škole nový směr a moje forma studia již nebyla vítána, což by bylo úplně pochopitelné, kdybychom na vedení opakovaně neupomínali, že pokud moje forma studia už není pro školu možná, stačí nám to říct, my to pochopíme a budu si moct najít místo jinde. Nicméně nám bylo stále tvrzeno, že když budu plnit zadání, nebude žádný problém.
    Stále však přicházely nové rozmanité stížnosti na mě k mému otci, často věci, které byly nepravdivé, polopravdy.. týkající se zejména časové organizace, která byla bohužel aktivně komplikována zpožděními vlaků. Zkrátka atmosféra vytvořena nově zvoleným vedením byla skutečně nepřátelská, což mi vlastně naopak nepomáhalo se léčit vůbec, ale říkala jsem si, že přecházet znovu by prostě „vypadalo špatně“. Závěr je takový, že jsem ve 2. pololetí 2. ročníku propadla z matematiky a i přesto, že jsem se přes prázdniny aktivně připravovala (a taky skutečnost, že jsem předtím studovala na ekonomickém lyceu a jinak měla známky lepší průměr), jsem nesložila reparát a tudíž mi přesně 30. srpna odpoledne byl doručen email o ukončení studia s platností k 31. srpnu…
    Nemohu si pomoct, ale i když se na to dívám s klidnou myslí a velkým odstupem času, domnívám se, že to bylo třeba lehce ovlivněno, protože školné se samozřejmě platí celý rok:) ale to je pouze moje teorie.
    Možná to působí, že jsem ublížená a toto je moje forma nějaké „pomsty“ a třeba máte částečně pravdu, nicméně faktem je, že spousta věcí za mě obecně nebylo v pohodě.
    Daná učitelka by se podle mě absolutně neměla pohybovat ve třídách s takto mladými lidmi (a asi už vůbec ne na soukromé škole, která se hlásá individuálním a rodinným přístupem). Je rozdíl mezi přísným učitelem a učitelem, který si na žácích z nadřízené pozice vybíjí smutky, frustraci..cokoliv.
    Ale abych jenom nekritizovala, myslím si, že tato škola nabízí i velmi kvalitní a vstřícné kantory, má třídní učitelka byla skvělá a opravdu srozumitelně uměla vysvětlit látku. Pan zástupce byl vždy ochotný poradit, pomohl mi ve spoustě věcech a za to jsem byla a jsem moc vděčná.
    A i když jsem tam v podstatě ztratila rok života a táta dost peněz, byla to velká (a drahá:) životní lekce. Ale alespoň už je všechno dobré, teď už jsem spokojená na dálkovém studiu, na škole dokonce v mém městě a život jde dál:)
    viz. má recenze na google

    Odpovědět