Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Gymnázium Josefa Jungmanna, Litoměřice

Zobrazit recenze  ️🖊️ Napsat vlastní recenzi  🔍 Hledat jinou školu

škola

Jméno: Gymnázium Josefa Jungmanna, Litoměřice

Adresa: Svojsíkova 1015/1a, Litoměřice, 41201

Typ školy: Veřejná

Web: https://www.gjj.cz/

 

Škola má jasnou vizi založenou na dvou pilířích: Vysoce kladené nároky a Laskavost. Gymnázium se zaměřuje nejen na poskytování kvalitního vzdělání, ale také na hodnotové vzdělávání a rozvoj osobnosti studentů prostřednictvím klíčových kompetencí. Mise školy spočívá v tom, že se jedná o školu s tradicí, hodnotami a otevřeností k inovacím. Gymnázium Josefa Jungmanna se tak prezentuje jako škola s tradičním posláním připravit studenty na studium na vysokých školách. Je to škola, kde jsou hodnoty sdílené mezi učiteli a studenty a je otevřená novým trendům a výukovým metodám. Budova školy má 18 kmenových učeben a 6 nově zrekonstruovaných odborných učeben, včetně laboratoří pro biologii, chemii a fyziku. Většina učeben je vybavena dataprojektory. Plánuje také rekonstrukci učeben pro ICT, knihovny, jazykové učebny, výtvarné výchovy a školní zahrady. Ke škole patří sportovní hala, původní tělocvična a nově přistavěná hala pro stolní tenis s šatnami a sprchami. Studenti mohou využívat dobře vybavenou posilovnu. Pro výuku také využívá nově postavené víceúčelové sportovní hřiště, které patří ZŠ Masarykova.

 

Obory: 

Střední vzdělání s maturitou:

  • 79-41-K/41 Gymnázium
  • 79-41-K/81 Gymnázium

 

Délka studia: 

  • Čtyřleté studium
  • Osmileté studium
Kvalita výuky
3
Zázemí a vybavení
2
Vstřícnost školy
2
Stravování
2
Nálada a spolužáci
2
 yasr-loader

Recenze školy

Přidat recenzi

Vzhledem k GDPR nehodnoťte konkrétní učitele či osoby. E-mailová adresa nebude zveřejněna.
 

 
 

Vložené recenze

1 komentář u „Gymnázium Josefa Jungmanna, Litoměřice“

  1. Gymnázium v Litoměřicích je vcelku dobrá škola, kde má student možnost od vyučujících získat nepřeberné množství znalostí pouhým posloucháním při hodinách. Jsou zde učitelé znalí svých oborů, kteří ve většině případů dokáží zdárně dovést žáka k maturitní zkoušce a zajistit nad rámec dobrou výbavu znalostí pro studium na VŠ. Šikovné jedince se snaží zapojovat do soutěží, ve kterých jsou úspěšní nejen na státní úrovni (dějepis, matematika, angličtina, rétorika), ale i celosvětově. Z vlastní zkušenosti vím, že se do tohoto procesu může zapojit každý, kdo alespoň projeví zájem, a po nějaké době už, „ani neví jak“, drží v ruce diplom za svůj úspěch.

    Co se vybavení školy týče, je zde zřejmá kontinuální snaha o modernizaci učeben. Na jednu stranu bych si dovedl představit, jak by mohla např. vypadat učebna jazyků, ale v průběhu roku je člověk zaneprázdněn dostatečně, že mu nakonec nic moc neschází. Každý na druhou stranu každý ocení dostatek prostoru a vzdušnost po celé škole, kde nechybí vlastní bufet a prostory, kam se dá „zapadnout“ s kelímkem kafe z automatu.

    Co bych ale opravdu vytknul, jsou dvě věci:
    1) Vstřícnost školy – člověk má dojem, že se současné vedení snaží o absolutní vymýcení veškerých aktivit, které by mohly žákům zpříjemnit školní léta: Zahraniční výjezdy, sportovní den, divadlo? haha, vážně?

    Racionální myšlení těmto akcím/aktivitám zkrátka zelenou nedávají. Některé akce se někdy uskuteční…

    Zima se line školou jako jarní vánek probouzející se krajinou.
    (vlastní rada – pořiďte si bundu a teplé ponožky, a je po problému)

    Klady převálcují zápory, to je jasné.

    Odpovědět