Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ZŠ Pardubice-Spořilov, Kotkova

Zobrazit recenze  ️🖊️ Napsat vlastní recenzi  🔍 Hledat jinou školu

recenze-školy

Jméno: Základní škola Pardubice-Spořilov, Kotkova 1287

Adresa: Kotkova 1287, Pardubice, 53003

Typ školy: Veřejná (zřizovatelem obec)

Web: https://www.zs-sporilov.eu

 

Základní škola Pardubice – Spořilov, sídlící na adrese Kotkova 1287, nabízí základní vzdělání žákům. Škola disponuje moderními učebnami vybavenými interaktivními tabulemi a počítačovou technikou. Součástí školy je školní jídelna, která zajišťuje stravování žáků. K dispozici je také školní družina pro odpolední péči o děti. Vzdělávací program školy zahrnuje standardní předměty, s možností volitelných aktivit a kroužků, jejichž konkrétní nabídka se může lišit dle aktuálních možností. Škola spolupracuje s rodiči a usiluje o individuální přístup k žákům. Pro více informací o přijímacím řízení a organizaci školy je vhodné kontaktovat školu přímo. Nabízí se možnost výuky cizích jazyků, ale konkrétní jazyky a rozsah výuky není z informací zřejmý. Škola se zaměřuje na komplexní rozvoj osobnosti žáka.

 

Další informace:

  • IČO: 42938554
  • Školu najdete ve městě či obci Pardubice, okres/obvod Pardubice, Pardubický kraj.
Kvalita výuky
1
Zázemí a vybavení
1
Vstřícnost školy
1
Stravování
1
Nálada a spolužáci
1
 yasr-loader

Recenze školy

Přidat recenzi

Vzhledem k GDPR nehodnoťte konkrétní učitele či osoby. E-mailová adresa nebude zveřejněna.
Ideální recenze by měla obsahovat i důvod, proč je škola dobrá nebo naopak špatná.
 

 
 

Vložené recenze

1 komentář u „ZŠ Pardubice-Spořilov, Kotkova“

  1. Na základě osobní zkušenosti bych své dítě do této školy znovu neposlala. Přestože školní prostředí působí na první pohled organizovaně, postupně jsem si začala všímat rysů, které mi přijdou z pohledu současné výchovy problematické.

    Škola má velmi skostnatělý přístup ke vzdělávání — vše se odehrává podle pevně daných pravidel, bez prostorů pro individuální potřeby nebo kritické myšlení. Pedantský styl výuky často nahrává strachu namísto respektu. Křik je běžnou součástí. Nejvíc mě znepokojuje skutečnost, že žáci nemohou v průběhu vyučování na toaletu, což je dokonce zakotveno ve školním řádu. Tento přístup mi přijde nejen nepedagogický, ale i nehumánní.
    Do budoucna bych se raději poohlédla po alternativnější škole, kde je kladen důraz na respekt k dítěti, otevřenost vůči jeho potřebám a modernější metody výuky.

    Odpovědět