Jméno: Základní škola Eduard
Adresa: Ernsta Macha 866/27, Brno, 64300
Typ školy: Soukromá
Web: https://zseduard.cz/
Základní škola Eduard nabízí základní vzdělání žákům. Škola disponuje moderními učebnami a vybavením, které podporuje efektivní výuku. K dispozici je školní jídelna poskytující obědy žákům. Součástí školy je i školní družina, která zajišťuje odpolední péči o děti. Škola klade důraz na individuální přístup k žákům a podporuje jejich rozvoj v oblasti vzdělání i mimoškolních aktivit. Vzdělávací program zahrnuje standardní vzdělávací oblastí a možnost volby volitelných předmětů. Škola spolupracuje s rodiči a usiluje o vytvoření příznivého prostředí pro vzdělávání. Učitelský sbor tvoří kvalifikovaní pedagogové s bohatými zkušenostmi. Škola pravidelně pořádá různé akce a projekty, které obohacují výuku a rozšiřují obzory žáků. Pro bližší informace o přijímacím řízení a specifických aktivitách se obraťte přímo na školu.
Další informace:
- IČO: 7699603
- Školu najdete ve městě či obci Brno, okres/obvod Brno-město, Jihomoravský kraj.
Kvalita výuky | |
Zázemí a vybavení | |
Vstřícnost školy | |
Stravování | |
Nálada a spolužáci | |
![]() |
Nejprve oceňuji individuální přístup k dětem a obohacení výuky o prvky alternativních přístupů, jako je Montessori. Škola se inspiruje psychologickými a diagnostickými nástroji, což může být pro některé rodiče přínosné. Na druhou stranu někdy se to možná až přehání a problémy se hledají i tam, kde úplně nejsou. Děti jsou systematicky vedeny k sebehodnocení, což jim pomáhá mapovat a uvědomovat si vlastní pokroky.
Velmi pozitivně hodnotím, že škola dobře zná individuální potřeby žáků a uplatňuje diferencovaný přístup, což vytváří dobré podmínky pro jejich školní úspěšnost a rozvoj osobního potenciálu. Na druhou stranu pokud jde o integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Škola sice slibuje individuální přístup, ale v praxi může docházet k vyčleňování těchto dětí z výuky a nedostatečné podpoře. Nicméně s tím má problém hodně škol, jelikož to často není nic snadného, to uznávám.
Pravidelné zařazování anglického jazyka velmi oceňuji. Informovanost rodičů je dobrá a nemám k ní výhrady. Je zde školní elektronický systém k získávání aktuálních informací o výsledcích vzdělávání svých dětí. Kromě společných třídních schůzek probíhají i tripartitní setkání (žák – učitel – rodič), která mají za cíl zhodnotit získané znalosti a dovednosti žáka a posílit jeho motivaci k učení. Škola každopádně vytváří pozitivní a podporující prostředí.