Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ZŠ Eduard

Zobrazit recenze  ️🖊️ Napsat vlastní recenzi  🔍 Hledat jinou školu

recenze-školy

Jméno: Základní škola Eduard

Adresa: Ernsta Macha 866/27, Brno, 64300

Typ školy: Soukromá

Web: https://zseduard.cz/

 

Základní škola Eduard nabízí základní vzdělání žákům. Škola disponuje moderními učebnami a vybavením, které podporuje efektivní výuku. K dispozici je školní jídelna poskytující obědy žákům. Součástí školy je i školní družina, která zajišťuje odpolední péči o děti. Škola klade důraz na individuální přístup k žákům a podporuje jejich rozvoj v oblasti vzdělání i mimoškolních aktivit. Vzdělávací program zahrnuje standardní vzdělávací oblastí a možnost volby volitelných předmětů. Škola spolupracuje s rodiči a usiluje o vytvoření příznivého prostředí pro vzdělávání. Učitelský sbor tvoří kvalifikovaní pedagogové s bohatými zkušenostmi. Škola pravidelně pořádá různé akce a projekty, které obohacují výuku a rozšiřují obzory žáků. Pro bližší informace o přijímacím řízení a specifických aktivitách se obraťte přímo na školu.

 

Další informace:

  • IČO: 7699603
  • Školu najdete ve městě či obci Brno, okres/obvod Brno-město, Jihomoravský kraj.
Kvalita výuky
1
Zázemí a vybavení
1
Vstřícnost školy
1
Stravování
1
Nálada a spolužáci
1
 yasr-loader

Recenze školy

Přidat recenzi

Vzhledem k GDPR nehodnoťte konkrétní učitele či osoby. E-mailová adresa nebude zveřejněna.
Ideální recenze by měla obsahovat i důvod, proč je škola dobrá nebo naopak špatná.
 

 
 

Vložené recenze

1 komentář u „ZŠ Eduard“

  1. Nejprve oceňuji individuální přístup k dětem a obohacení výuky o prvky alternativních přístupů, jako je Montessori. Škola se inspiruje psychologickými a diagnostickými nástroji, což může být pro některé rodiče přínosné. Na druhou stranu někdy se to možná až přehání a problémy se hledají i tam, kde úplně nejsou. Děti jsou systematicky vedeny k sebehodnocení, což jim pomáhá mapovat a uvědomovat si vlastní pokroky.

    Velmi pozitivně hodnotím, že škola dobře zná individuální potřeby žáků a uplatňuje diferencovaný přístup, což vytváří dobré podmínky pro jejich školní úspěšnost a rozvoj osobního potenciálu. Na druhou stranu pokud jde o integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Škola sice slibuje individuální přístup, ale v praxi může docházet k vyčleňování těchto dětí z výuky a nedostatečné podpoře. Nicméně s tím má problém hodně škol, jelikož to často není nic snadného, to uznávám.

    Pravidelné zařazování anglického jazyka velmi oceňuji. Informovanost rodičů je dobrá a nemám k ní výhrady. Je zde školní elektronický systém k získávání aktuálních informací o výsledcích vzdělávání svých dětí. Kromě společných třídních schůzek probíhají i tripartitní setkání (žák – učitel – rodič), která mají za cíl zhodnotit získané znalosti a dovednosti žáka a posílit jeho motivaci k učení. Škola každopádně vytváří pozitivní a podporující prostředí.

    Odpovědět